piątek, 14 kwietnia 2017

Radosna kartka na Wielkanoc z jajeczkami


Witam się z Wami swoją pierwszą inspiracją dla sklepiku ORTIKK. Na pewno wiele z nas wpada w kartkowy szał, typowy dla sezonu świątecznego :) Ja mam tak od dwóch tygodni. Postanowiłam więc, że skoro jest wiosna, i Wielkanoc, to moim pierwszym projektem tutaj będzie karteczka. 

Today I want to present my first inspiration made for ORTIKK shop. I am sure that most of us is getting crazy about making cards due to Easter - I have card attack since two weeks ):D... According to above :) I decided to make a card as my first inspiration here.


Do jej wykonania użyłam papieru wizytówkowego jako bazy i typowo scrapowego z motywem wiosennych kwiatów w pastelowych kolorach. Papier docięłam do odpowiedniego rozmiaru i w ruch poszły wykrojniki, klej, kostki dystansujące, tusze, mini cekiny w kształcie gwiazdek oraz ozdoby, takie jak pręciki, papierowe róże, mini styropianowe jajeczka. Użyłam także mini szklanej buteleczki

As a base of my card I used simple business card paper (246-250 gsm) and scrapbooking paper with beautiful, spring motive and pastel colors. I cut my papers to the size I wanted to have and then I started working with dies, distresses, glue and some embelishments I received from ORTIKK.


Do zobaczenia niedługo! See You soon!


https://dreamy-attic.blogspot.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za Twój komentarz, czas i zaangażowanie! Jesteśmy tu dla Ciebie :)