środa, 19 kwietnia 2017

It's a boy! Kartka dla chłopca z okazji narodzin




Witam się z Wami kochani kolejną inspiracją na blogu Ortikk. Tym razem karteczka dla maluszka. Do wykonania bazy posłużył mi - tak jak ostatnio - papier wizytówkowy o gramaturze 250gsm i ozdobny papier do scrapbookingu. Ostatnio często używam wykrojnika o kształcie koła z przeszyciem - daje to bardzo fajny efekt.
 
Hello Everyone! Today I am here with my next inspiration for Ortikk blog :) This time I made a card for Little Sweetie - a Baby Card. To make a base I used business card paper (250gsm) and scrapbooking paper. Recently I love to use circle die cut with simple stitch - it gives very nice effect on the card and makes a focal point of the project.


Do dekoracji użyłam super słodkich ozdób ze sklepiku Ortikk: niebieskiej zawieszki w kształcie smoczka i ślicznych guziczków. Do umocowania elementów papierowych i jednoczesnie nadania im efektu 3D użyłam kosteczek dystansujących, również ze sklepiku Ortikk.

To decorate my card I used super sweet accessories from Ortikk shop: a little blue teat-pendant and beautiful, self-adhesive buttons. To fix all together and give 3D effect to the focal point of my project, I used 3D tape.



Na koniec dodałam cieniutką satynową gumeczkę, na którą nadziałam malutkie perełki - a niech się dzieje :)

At the end I added an elastic with little pearls on it - just to give an elegant look.


Do zobaczenia następnym razem!
See you next time!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za Twój komentarz, czas i zaangażowanie! Jesteśmy tu dla Ciebie :)