piątek, 21 kwietnia 2017

Mini album na powitanie małego chłopca


Na dzisiejszą, moją pierwszą inspirację dla blogu Ortikk, wybrałam albumik o wymiarach 10x10cm. Tak się złożyło, że ja też postanowiłam podzielić się z Wami pomysłem na przywitanie zbliżonym do poprzedniej inspiracji - bo jest to również praca przygotowana z myślą o małym chłopcu. W końcu dopiero zaczynamy, rodzi się nowy blog, nowe życie - zatem, czy można inaczej?



Okładkę, a także pojedyncze strony albumiku okleiłam niebieskim papierem w drobne, białe wzorki.
Do tego odrobina białej koronki i białych pikotek oraz prześliczne ozdóbki ze sklepu Ortikk, które dodatkowo "podkręcają" słodki, dziecięcy charakter pracy: niebieskie guziczki w kropeczki oraz zawieszki - smoczki. Do przyklejenia papieru użyłam kleju, a wystające kieszonki przygotowałam przy użyciu kosteczek dystansujących, również ze sklepiku Ortikk.




Mam nadzieję, że moje pomysły przypadły Wam do gustu - zapraszam na kolejne inspiracje oraz na mój blog:
www.kartkiz1312.blogspot.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za Twój komentarz, czas i zaangażowanie! Jesteśmy tu dla Ciebie :)