piątek, 28 kwietnia 2017

Miętowy Ślub - kartkowa inspiracja




Mimo, że piątek mamy deszczowy i zimny, u mnie w głowie wiosna. Projekty, które ostatnio wykonuję utrzymane są w lekkich, wiosennych i pastelowych kolorach. Dzisiaj mam dla Was karteczkę z okazji ślubu.

Hello Everyone! We have really rainy friday, but I have spring mood in my head. My recent projects are done in light, pastel colors. Today I have wedding card for you as my next inspiration.


Do jej wykonania użyłam papieru wizytówkowego 250gsm (jako bazy), dwóch rodzajów bawełnianych koronek, papieru scrapowego ze ślicznym miętowym wzorem kwiatowym i dwóch wykrojników: koła ze szwem wokół i brzegowego, również wykończonego ściegiem prostym.
Oto kilka zbliżeń.

To make this card I used business card paper as a base (250gsm), two laces with different patterns, scrap paper with beautiful mint motive and two dies with simple stitch pattern: a circle and border.
Some close ups.


Cała kartka jest otulona miętową organzą, co od razu dało efekt delikatnego tła, na którym umieszczone zostały koronki i papier. Do ozdobienia frontu kartki użyłam przeróżnych drobiazgów: gazy, cudnych koronek, półperełek, papierowych kwiatów, pręcików oraz cudnej urody kaboszonów. Miętowa organza - uwierzcie mi - jest cudna. Punkt główny kartki to naturalnie kółeczko i banerek z napisem "Młodej Parze".

All card is enfolded with beautiful, mint organza and it gave to the project additional, delicate background; then I started with paper and laces. Do decorate the front of my card I used many various embellishments: cheesecloth, beautiful laces, half-pearls, paper flowers, flower stamens and beautiful  glass cabosons. Believe me - mint organza is absolutely fantastic.
The focal point on the card is a stitched circle and small banner with sentence. 


By wykonać i ozdobić środek kartki, użyłam tego samego papieru scrapowego z miętowym wzorem, który poszarpałam wokół nożyczkami, ozdobnych i zwykłych półpereł, listków z wykrojnika, na koniec wycięłam kółeczko i nakleiłam na środek. Druga strona wnętrza to umocowana organza i kieszonka na zdjęcia Młodych lub pieniążki, ozdobiona półperłami. 

To decorate inner part of my card I used the same scrap paper which I distressed to give more interest to this, four kinds of half-pearls, small paper leaves. On the end I cut stitched circle to add on the left side. The right side has organza with small paper pocket with pearls.


Produkty ze sklepu Ortikk użyte w tej pracy znajdziecie tutaj | Ortikk products I used are here:

http://ortikk.com/pl/p/Kabaszon-szklany-10szt.-mix/229http://ortikk.com/pl/p/Kosteczki-dystansowe-3D-5x5mm-1mm/276

http://ortikk.com/pl/p/Organza-12cm-8m-mietowa/224http://ortikk.com/pl/p/Preciki-do-kwiatow-150szt.-niebieskie/261


Mam nadzieję, że Was zainspirowałam przed weekendem :) Do zobaczenia niebawem!

I hope I have inspired you guys :) See you soon!

1 komentarz:

Dziękujemy za Twój komentarz, czas i zaangażowanie! Jesteśmy tu dla Ciebie :)