poniedziałek, 24 kwietnia 2017

Kartka z okazji Komunii Świętej



Inspiracją, którą zaczęłam współpracę z blogiem było powitanie małego chłopca - jak zapewne pamiętacie wykonane w postaci mini albumu. Więc tym razem coś dla dziewczynek - w prześlicznym, pudrowym różu i sepii. Przygotowałam kartkę z okazji przystąpienia do Pierwszej Komunii Świętej.


Użyłam zwykłej, białej bazy, której rogi, podobnie jak i użytych kartek scrapbookingowych, zaokrągliłam dziurkaczem. Brzegi papierów przyciemniłam tuszem "Distress-Vintage Photo", którego bardzo często używam w moich pracach. Podobnie tuszem podbarwiłam tekturki i ułożyłam jedna na drugiej. Obydwie umieściłam na warstwie zwykłej koronkowej podkładki pod filiżankę.

Do tego przepiękne różyczki ze sklepu "Ortikk", odrobina wstążki ("gnieciucha") i sznurka lnianego, na który naniosłam perełki. Dla równowagi umieściłam odrobinę wstążki i jeden dżet w kolorze różowym. Kompozycję uzupełnia gaza oraz odrobina perełek w płynie w kolorze wstążki. Całość została przewiązana w dwóch miejscach wstążką w kolorze brzoskwini.


Do wykonania pracy użyłam przepięknych różyczek ze sklepu Ortikk, brzoskwiniowej wstążki, półperełek oraz kostek 3D, które także możecie tam zakupić. Mam nadzieję, że Was zainspirowałam i pokazałam, że tego typu kartka niekoniecznie musi być w tradycyjnym, białym kolorze.

Pozdrawiam serdecznie,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za Twój komentarz, czas i zaangażowanie! Jesteśmy tu dla Ciebie :)