niedziela, 7 maja 2017

BUSZOWNIK: Z LUPĄ PO PÓŁKACH - Kabaszony - LO dla mamy

Witajcie!

Dziś Ewa zaprezentuje Wam swoją piękna pracę - LO z wykorzystaniem Ortikkowych produktów. A skoro o nich mowa - kilka słów wstępu od szefowej :) Ten wpis rozpoczyna nowy cykl postów:


BUSZOWNIK: Z LUPĄ PO PÓŁKACH


Co się kryje pod tą nazwą? Dokładnie to, że prześwietlamy produkty dostępne w sklepie. Zastanawiamy się jak można je wykorzystać na różne sposoby, jakie są, za co je lubią (lub nie :) ? ) nasze projektantki. A jeżeli i Wy już macie u siebie przydasie z Ortikk, podzielcie się proszę swoją opinią na ich temat, jesteśmy bardzo ciekawi, czy przypadły Wam do gustu i jak je wykorzystujecie :)

A zatem oddaję głos Ewie i pozdrawiam - Agnieszka (Malowany Imbryczek)

Ewa:
Tym razem jako inspirację przygotowałam pracę w formie LO, którą odkryłam niedawno i którą pokochałam miłością wielką... czy odwzajemnioną? Sami oceńcie :)


Główny punkt kompozycji stanowi moje zdjęcie z rodzicami na brzegu morza. Stąd praca utrzymana jest w kolorystyce morskiej-błękitach, granatach, zieleniach i turkusach... Samo zdjęcie otoczone jest kompozycją z tekturek, tagów i papierów, dodatkowo ozdobionych sznurkiem, kwiatami, pomponikami oraz gazą.


Spod kompozycji wychylają się metalowe listki i cekiny. Śliczne, szmaragdowe cekiny, podobnie jak kolorowe kabaszony użyte w pracy oraz złote gwiazdeczki rozsypane po tle tej pracy i szklaną mini-buteleczkę oraz kluczyk-znajdziecie w sklepie Ortik:


http://www.ortikk.com/pl/p/Buteleczka-szklana-z-korkiem-13x25mm/279

http://www.ortikk.com/pl/p/Cekiny-mini-gwiazdki-zolte/83http://www.ortikk.com/pl/p/Zawieszka-kluczyk-zloty/269

Pod buszownikową lupę biorę dziś kabaszony - dodają one niezwykłego uroku każdej z prac. Te ze sklepu Ortikk są wykonane z pięknego szkła, w którym zatopione są pęcherzyki powietrza i mają niezwykłe, różnorodne kolory - ja użyłam w moim LO niebieskiego, bezbarwnego i szmaragdowego. Jeśli przypatrzycie się pracy znajdującej się pod nimi, to zobaczycie, że subtelnie załamują światło i lekko zakrzywiają wzór, co daje bardzo ciekawy efekt. Kabaszony, które same z siebie są dość ciężkie musicie solidnie umocować - inaczej po powieszeniu pracy w pionie mogę się z niej zsunąć. Ja użyłam w tym celu Gel-Medium, którym też można mocować inne elementy jak kwiaty czy metalowe ozdóbki.

Kabaszony znajdziecie tutaj:

http://www.ortikk.com/pl/p/Kabaszon-szklany-10szt.-mix/229


A oto kilka zdjęć poszczególnych elementów pracy:





Dodatkowo pracę ozdobiłam szablonami, stemplami, guzikami oraz kawałkami szydełkowych kwiatków i złotymi chlapnięciami. Możecie dostrzec też srebrne mini perełki, które wyłaniają się spod tekturek oraz sklejkowe jaskółki i rozgwiazdę.

Praca nad tym LO sprawiła mi olbrzymią przyjemność i mam nadzieję, że udało mi się Was choć odrobinę zainspirować. Mojej mamie na pewno sprawi ona radość i przywoła miłe wspomnienia - a to jest przecież jeden z powodów tworzenia takich prac.

Pozdrawiam serdecznie, Ewa
http://www.kartkiz1312.blogspot.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za Twój komentarz, czas i zaangażowanie! Jesteśmy tu dla Ciebie :)