poniedziałek, 15 maja 2017

Exploding box - pudełko niespodzianka na Komunię



Dzisiaj postanowiłam przygotować dla Was popularny i przydatny gadżet - exploding box. Ale czym właściwie jest ten exploding-box? Niektórzy znają go doskonale, inni nigdy o nim nie słyszeli - jeśli ta nazwa jest Ci obca, w dalszej części posta znajdziesz krótkie wyjaśnienie czym jest tajemnicze pudełko.


EXPLODING BOX - CZY TO WYBUCHNIE?


Spieszę z wyjaśnieniem - exploding box to pudełko, które może zastąpić np. kartkę okolicznościową. Jego nazwa pochodzi od sposobu jego otwierania - gdy ściągnie się wieczko, ścianki pudełka "eksplodują" - a dokładniej, rozkładają się na zewnątrz, zatem nie musimy się obawiać żadnych wybuchów chyba, że radości z powodu otrzymania takiego prezentu :)

Każda ze ścianek może być ozdobiona grafikami, kwiatami, życzeniami, a nawet kieszonkami na pieniądze. W środku pudełka również można znaleźć rozmaite ozdoby, a także dodatkowe pudełka na prezent (np. łańcuszek) lub figurki ozdobne.


ANIELI GRAJĄ


Właśnie figurki użyłam w mojej dzisiejszej inspiracji w środku pudełka i jest nią piękny aniołek z żywicy ze sklepu Ortikk. W okresie majowym jest to idealny prezent na Komunię.

Domek został wykonany z bazowego, kraftowego papieru oklejonego papierem scrapowym w różyczki i ozdobiony tekturkami o tematyce religijnej i z kwiatkami. Wieczko dodatkowo ozdobiłam sznurkami, kwiatami, koronkami i perełkami, aby bardziej podkreślić charakter Komunii. Sam aniołek jest pięknie wykonany - z dużą dbałością o szczegóły i z pewnością będzie piękną pamiątką dla obdarowanego.



Mam nadzieję, że podoba Wam się mój domek dla aniołka i że zainspirowałam Was do wykonania podobnego!

Życzę Wam wiele przyjemności przy wykonywaniu tej pracy i pozdrawiam w imieniu DT sklepu Ortikk:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za Twój komentarz, czas i zaangażowanie! Jesteśmy tu dla Ciebie :)