czwartek, 18 maja 2017

Mixed Media - Mini Canvas: Sztuka łączenia na niewielkiej przestrzeni


Cześć Kochani, dzisiaj mam dla Was inspirację w technice Mixed Media. Dla tych, którzy widzą ten termin po raz pierwszy - krótkie wyjaśnienie. Mixed media to najprościej mówiąc technika łączenia ze sobą różnych mediów, struktur, materiałów - np. papieru lub innego nośnika z pastami strukturalnymi, mgiełkami, ozdobami itp.



MALEŃKIE CUDA


Tym razem w ramach inspiracji przygotowałam maleńki canvas (płótno). Jest naprawdę niewielki - ma wymiary 10x10cm. Wiele osób waha się dotykać tak małych przestrzeni, bo jak tu cokolwiek zmieścić? To bardzo proste!

Wokół nas coraz więcej zieleni, coraz cieplej, stąd też kolorystyka pracy. W ruch poszła pasta strukturalna i maski, a gdy powstało tło główne, poszalałam z mgiełkami: limonkową, szmaragdową, turkusową i białą.


 SZTUKA ŁĄCZENIA


Powiało na niej trochę asemblage art (assemblage - odmiana kolażu): mamy tu oko, jednego ćwieka, kabaszony, siatkę malarską, gazę i art stones. Dodatkową strukturę tworzą motywy z maski/szablonu, również na bokach podobrazia. Całość jest pochlapana czarnym gesso, rozciągnęłam też nitki gorącego kleju i posypałam brokatem. Materiały użyte w tej pracy znajdziecie w sklepie Ortikk.




Mam nadzieję, że niedługo przywitam się z Wami kolejną inspiracją w postaci materiału video - wtedy też dużo łatwiej będzie przekazać Wam wiedzę i inspiracje :)

Pozdrawiam i miłego tworzenia!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za Twój komentarz, czas i zaangażowanie! Jesteśmy tu dla Ciebie :)