czwartek, 29 czerwca 2017

Coś dla łasucha - czekoladownik dla mężczyzny




Któż z nas nie lubi słodyczy? Cukierki, ciastka, czekoladki ... jeszcze lepiej smakują gdy podarujemy je bliskim w pięknym opakowaniu. Mówią, że na miano największych łasuchów zasługują Panowie. Więc może warto byłoby podarować im coś słodkiego - także bez okazji?



KWIATY? DLACZEGO NIE?


Wykonany przeze mnie czekoladownik ma mnóstwo kwiatów. Kto powiedział, że Panowie ich nie lubią? Zazwyczaj przy tworzeniu męskich prac staramy się ograniczyć ich ilość do zera. Myślę, że nie ma takiej potrzeby. Wykorzystałam kwiaty dostępne w sklepie ORTIKK, brzegi ich płatków udekorowałam mikrokulkami.



MĘSKI CHARAKTER PRACY



O ile prace dla kobiet tworzymy w mgnieniu oka to z praca dla płci przeciwnej zawsze mamy kłopot. By nadać męski charakter mojej pracy wykorzystałam papier z geometrycznym wzorem. Perełki układałam jedną obok drugiej tak by stworzyły równe narożniki i pasy a tym samym dodały elegancji całej kompozycji. Nie bez powodu przeważa kolor brązowy, ma on za zadanie przytłumić róż i turkus. Pokusiłam się też o perłowe brązowe ćwieki i szklany kaboszon.



Mam nadzieję, że zainspirowałam Was do stworzenia własnych czekoladowników dla mężczyzny i nie koniecznie bez kwiatów.

Pozdrawiam,
http://justynka-rekodzielo.blogspot.com/

2 komentarze:

  1. Zakochalam SIE w tym czekoladowniku, w kolorach! Braz, roz i turkus...coś pięknego!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za Twój komentarz, czas i zaangażowanie! Jesteśmy tu dla Ciebie :)