niedziela, 2 lipca 2017

Kartka ślubna - pastelowa kartka z blaskiem


Nie tylko czerwiec to miesiąc, w którym ślubów jest pod dostatkiem. Z tej okazji, na początek lipca przygotowałam w ramach inspiracji kartkę okolicznościową w pastelowych kolorach. Świecące dodatki podkreślają uroczystą okazję.


PASTELOVE


W pracy centralną część kompozycji stanowi biała tekturka ze wzorem konwalii, którą dla lepszego efektu pomalowałam akrylową białą farbą i nabłyszczyłam przy pomocy preparatu glossy, dzięki czemu ładnie błyszczy się i odbija światło. Napis umieściłam na delikatnej koronce, której elementy (wycięte pojedyńcze listki i kwiatki) znajdują się także w kompozycjach kwiatowych (mix pastelowych róży dostępny w sklepie).


W BLASKU... CEKINÓW!


Wśród kwiatowych kompozycji dominują róże i maleńkie gipsówki, idealne do uzupełnienia kompozycji. Całości niezwykłego blasku dodają maleńkie, połyskliwe, tęczowe cekiny, które mienią się wszystkimi kolorami tęczy i cudownie lśnią w świetle dodając blasku mojej pracy.



Cekiny i inne ozdoby, niezbędne do urozmaicenia pracy, znajdziecie w dużym wyborze na półkach sklepu Ortikk - serdecznie zapraszam! Mam nadzieję, że moja praca przypadła Wam do gustu i zainspirowałam Was do twórczych eksperymentów przy samodzielnym wykonaniu kartki. Pozdrawiam serdecznie:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za Twój komentarz, czas i zaangażowanie! Jesteśmy tu dla Ciebie :)