czwartek, 1 czerwca 2017

Kreatywna zabawa na Dzień Dziecka - kurs na ozdobne spinacze biurowe


Spinacz biurowy - wydaje się zwykły i mało kreatywny, a jednak można z niego wyczarować cuda. Pokażę Wam jak w prosty sposób wykonać jeden ozdobny spinacz biurowy, a stąd już prosta droga do wykonania dowolnej ich ilości. Dzień Dziecka to świetna okazja, aby wspólnie ze swoją pociechą zająć się kreatywną zabawą - czy jest coś cenniejszego co możemy im podarować, niż spędzony wspólnie czas? 


CZEGO BĘDZIEMY POTRZEBOWAĆ?

Na jeden spinacz:

- spinacz biurowy np. 50 mm
- 2 kółka wycięte z kolorowego papieru o średnicy 3,0 - 3,5 cm
- naklejki (np. z wąsami ze sklepu Ortikk)
- kosteczki dystansowe lub taśma piankowa dwustronna
- klej


CO DALEJ ?

1. Zaczynamy od przyklejenia okrągłych naklejek w męskim stylu na połowę z przygotowanych kółek. Moje kółka wycięłam wykrojnikiem z wzorem przeszycia. Możecie je też wyciąć za pomocą dziurkacza lub ręcznie.

 
2. Następnie za pomocą taśmy lub kosteczek dystansowych mocujemy spinacz na wewnętrznej stronie kółka z naklejką. Oba sposoby przyklejania sprawdzają się świetnie, ja wybrałam taśmę. Potem dodatkowo smarujemy spinacz w okolicy taśmy klejem, tak jak na zdjęciach poniżej. Przyklejamy drugie z wyciętych kółek.

3. Gotowe! Prawda, że proste? Zaczekajcie teraz chwilkę by klej wyschnął.


Mam nadzieję, że mój kurs zainspirował Was do stworzenia własnych wzorów. Podzielcie się nimi w komentarzach.

Pozdrawiam,

justynka-rekodzielo.blogspot.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za Twój komentarz, czas i zaangażowanie! Jesteśmy tu dla Ciebie :)