poniedziałek, 5 czerwca 2017

Maleńkie cuda - pudełko z aniołkiem z okazji narodzin



Miałam przyjemność wykonać eksplodujące pudełko (jeśli nie wiesz dokładnie czym ono jest - wyjaśniliśmy to w jednej z naszych inspiracji) z okazji narodzin malutkiej dziewczynki o pięknym imieniu Antosia.

MALEŃKIE CUDA

Pudełko ozdobiłam papierami w pięknych kolorach - różu i beżu. Rodzice obdarowanej będą mieli niespodziankę do samego końca - dopiero po otwarciu pudełka, jego ścianki "rozsypią się" na boki ukazując swoją zawartość.


Na wierzchu pudełka zawiązałam tiulowe kokardy oraz dodatkowo maleńkie smoczki symbolizujące narodziny maleństwa.


Na ściankach pudełka, za obrazkami w tematyce dziecięcej ukryte są kieszonki, do których można włożyć pieniądze. Delikatna zieleń przełamuje słodycz różu występującego w dużej ilości. 

W centrum pudełka umieściłam aniołka z żywicy, który będzie miłą pamiątką, otoczonego kolorowymi kwiatami WOC dostępnymi w sklepie - maleńkimi sweetheartami, kwiatami wiśni i różami, niektóre z nich zafarbowałam mgiełkami. Aby całość zyskała lekkości, dodałam ponad kwiatami papierowego motyla na druciku.




Mam nadzieję, że zarówno dla rodziców, jak i po latach dla samej obdarowanej, pudełko będzie miłą pamiątką :)

Serdecznie pozdrawiam,

http://malowanyimbryczek.blogspot.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za Twój komentarz, czas i zaangażowanie! Jesteśmy tu dla Ciebie :)