piątek, 21 lipca 2017

Bulb bulb - podmorska przygoda z wakacyjnym tagiem


Uwielbiam morze, a Wy? Jego chłodne, zielonkawe wnętrze kryje tak wiele skarbów i tajemnic... czasem niektóre z nich, wyrzucone na brzeg, udaje nam się zebrać i zachować. Muszle, przystawiane do ucha, przypominają szum morskich fal, a piasek w butelce - jak słońce złociło plażę i odbijało światło. Zanim uda mi się ponownie zobaczyć morze postanowiłam przypomnieć sobie jego odcienie, odblaski świateł na falach i łuskach ryb, szmer wodorostów a nawet zapach - wszystko to na maleńkim tagu, ozdobionym "różnościami".


Do wykonania taga użyłam tabliczki z mdf pomalowanej farbą akrylową i posypaną piaskiem. Do tego odrobina gesso, brokatu i farby 3D "białe złoto". Rybka została "uwypuklona" przez preparat "Glossy", a głębię całości nadaje odrobina gazy. Oczywiście praca zawiera morskie elementy w postaci scrapków (szkielety ryby "ozłocone" woskiem, wodorosty) i metalowe elementy (rozgwiazda, kotwica), ale też prawdziwe muszle, skałki i sznurek jutowy.


Takiej pracy uroku dodają szmaragdowe cekiny, które cudnie odbijają światło i szklane kabaszony, które dodatkowo załamują widok tła i rozświetlają pracę.... potem jeszcze troszkę złotego brokatu i tag gotowy.


Patrzę na mój tag i już czuję zapach ryb i wodorostów oraz przesypujący się między palcami piasek... słyszycie jak szumi morze? Mam nadzieję, że czas do wyjazdu nad morze szybciej zleci mnie i Wam czego serdecznie Wam i sobie życzę!


2 komentarze:

  1. My jedziemy nad morze za miesiąc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To doskonała okazja, żeby nazbierać skarbów - muszelek, kamyczków itp :)

      Usuń

Dziękujemy za Twój komentarz, czas i zaangażowanie! Jesteśmy tu dla Ciebie :)